Merkezi B2B içerik yönetim yazılımı
Letterdrop, kaliteli materyalleri sıfırdan oluşturmak için tahmini işi çıkarmaya yardımcı olan bir B2B içerik yönetim sistemidir. Bu platformun otomatik doğası, çabaların uygun zamanda doğru yönde odaklanmasına yardımcı olur.
Gammadyne Mailer gibi diğer toptan pazarlama araçları ile ilişkilendirilen aynı prensipleri benimseyerek, ana amaç kullanıcılara bir hedef kitle ile etkileşim kurmak ve nihayetinde yüksek kaliteli potansiyel müşteriler oluşturmak için akıllı bir yöntem sağlamaktır.
Tümü bir (dijital) çatı altında
Letterdrop, tüm en önemli online pazarlama araçlarını tek bir çerçevede içerir. Örnekler arasında (ancak bunlarla sınırlı değil) takvim planlama, analitik, boru yönetimi ve tam sosyal medya entegrasyonu yer alır.
Webflow CMS ile entegrasyon
Letterdrop, mevcut bir Webflow CMS hesabıyla birlikte çalışabilir. Bu, içeriğin potansiyel olarak karmaşık kodlama görevleri yapmadan Letterdrop'tan doğrudan aktarılabilmesini sağlarken, çok ihtiyaç duyulan işbirliği avantajı sağlar. Ayrıca, daha büyük projeler üzerinde çalışırken farklı yazarlara izinler atanabilir.
Kullanışlı B2B kontrol listeleri
Belirli bir içerik bloğu oluşturulduktan sonra, Letterdrop, kaba kopyayı analiz eder. Otomatik olarak, belirli parametrelerin (örneğin SEO gereksinimleri, düzenleme, HTML ve hiperlinkler) karşılanıp karşılanmadığını belirler. Küratörler, dolayısıyla, sonraki gönderinin pazarlama etkisini en üst düzeye çıkarmak için herhangi bir potansiyel değişiklik yapabilirler.
Zaman para demektir
Letterdrop ekibi, otomatik B2B uygulamalarını kullanarak haftada 13 saate kadar tasarruf edilebileceğini iddia ediyor. Sway gibi ücretsiz pazarlama paketleri kesinlikle değerli alternatifler olsa da, Letterdrop'un abonelik tabanlı hizmetleri daha gelişmiş ve özelleştirilebilir çözümler sunacaktır.
Letterdrop hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Letterdrop denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!